2009年7月27日 星期一

長洲一遊.


2009.7.25
長洲一遊
快樂的一天

一早竟然係我最遲T^T
其實因為我...........
哈, 買個燒賣食係最實際呢
1點45 出發上船去長洲啦..

到左啦..
一落船已經勁興奮 見到有炸薯片 好大串啊..
見到d好令的東東 好多都好想買啊..
不過最後咩都冇買.....
下次! 下次去我會買的...
因為我地個個都未食LUNCH
所以就搵左間野食..
點知間野D野食就真係麻麻啦
激死.....
我好似唔係好岩帶超@@
行到去沙灘 見到隻狗狗好搞笑
係到碌黎碌去
之後肥偉, 志偉, 佳&寶佢地去沙灘玩..
我同肥佬佬就周圍行周圍食xp
無食到, 不過好有趣..
大大粒魚蛋..好好味啊
  
差D唔記得打, 之後就食左個水果冰棒啊
呢個好令呀..
最後就去番沙灘玩啦

★HAPPY DAY






★最近新整的
又係全紅版 好多人鍾意呢
另外係星星警章 都好令的啊..~
  

沒有留言:

張貼留言